Etichete

, , , , ,


Încerc de ceva vreme să mă ocup de facebook, aşa cum îi stă bine unui om responsabil şi ce să vezi? Dau LIKE…stă şi se gândeşte, apoi zice: erreur
Mai încerc, ceva mai târziu, crezând că s-a reparat greşeala, să anunţ un eveniment, că s-a schimbat ora de începere a transmisiunii în direct, şi ce să vezi? Solniţa se învârte, se gândeşte, îşi aminteşte că a mai avut de-a face cu mine, îmi dă pass. Adică:fb 1
În aşteptarea ta, mai trece …sper că nu va trebui să treacă o zi, ca în melodia ce tocmai o fredonez, că nu ar fi bine! Încerc din nou, că doar aşa mi s-a spus, câteva minute, nu?
Şi?fb 2
Aşa! Nici măcar nu mă pot plânge de crunta mea soartă! Unii, da! Unii au pile şi aici! Oare cui o fi dat şpagă? Unii postează, nu într-o veselie, ceva mai lent, dar postează! Ce mă fac? Dacă nu-şi revine Faţa picată a Cărţii cum mai aflu cine ce are pe masă la cină? Ce a mai înflorit în grădina prietenilor. Cine şi-a cumpărat ţoale noi.Unde a mai tăiat linia continuă un tembel care a luat-o de bună chestia cu un pahar de vin la nuntă? Cine unde protestează şi de ce, iar Mity Popescu, săracul de ei, cum mă mai cheamă la joacă? Pisicuţele şi căţeluşii se vor duce să facă nani fără să-mi spună noapte bună?! Incredibil! Şocant! Peste 18 ani! Peste putinţă!
În groaznica mea disperare am arat netu şi am găsit următorul mesaj:”Facebook, cea mai mare retea de socializare online, a explicat motivele pentru care serviciile sale au fost intrerupte miercuri dimineata in Romania si alte tari europene.” Nu vă agitaţi. N-a explicat nimic, mi-a zis ceea ce ştiam: a picat feisbuc! Şi-apoi ce încredere să ai într-un site care te anunţă lunea ce s-a întâmplat…”miercuri dimineaţa”. Să înţelegem că azi a picat în avanpremieră? Că de fapt acţiunea e programată pe miercuri??
C’est la vie, c’est la guerre, mes amis!

