Etichete

, , , , , , ,


74535_1283032685169691_99118207_nŞtiind că cele două concerte susţinute de Julio Iglesias la Sala Palatului din Bucureşti au fost răsplătite cu bilete între 200 şi 500 de lei bucata, târgumureşenii s-au mirat că îndrăgitul interpret a ales să cânte şi la noi, dând primul concert în aer liber şi cu intrarea liberă.După ce au apărut afişele cu Julio, comentariile s-au înmulţit pe facebook şi lumea vroia să afle cine sponsorizează concertul dacă primăria neagă că ar plăti onorariile din bani publici. Misterul a fost dezlegat prin comunicatul Primăriei, prin care se arată lista celor 29 de firme care „s-au alăturat eforturilor primăriei în organizarea celui mai mare eveniment al anului, concertul susţinut de marele artist Julio Iglesias.”, potrivit comunicatului.
Legea sponsorizării 32/1994 actualizată arată că suma dată ca sponsorizare „este considerata nedeductibila, insa se deduce din impozit, in limita a 3 la mie din cifra de afaceri si a 20%din impozitul pe profit„. Parcurgând lista sponsorilor, majoritatea sunt firme mari, e destul să ne referim la Azomureş. Potrivit Wikipedia „În iulie 2012 site-ul Wall-street.ro a poziționat Azomureş pe locul 9 în topul celor mai profitabile 50 de companii din România, cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane euro, profitul net fiind de 43,6 milioane de euro”. Dacă e să ne luăm după aceste date o sponsorizare de 20% din impozitul pe profit e o sumă mai mult decât frumuşică! „Impozitul pe profit datorat de către societate este determinat pe baza rezultatului contabil ajustat cu cheltuielile nedeductibile şi veniturile neimpozabile la care se aplică 16% .Pentru perioada 30 septembrie 2012, cheltuielile cu impozitul pe profit curent datorat de Societate sunt în sumă de 35.562.484 lei”, potrivit raportului Azomures, pe 2012.Şi cu toate acestea, sponsorii doar au ajutat la eforturile primăriei de a organiza evenimentul. Totuşi, cât o fi costat?
Iată comunicatul
Primaria Municipiului Targu-Mures multumeste, pe aceasta cale, Politiei locale, Jandarmeriei, Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta, Politiei municipiului, SMURD, tuturor celor care, prin seriozitate si profesionalism, au contribuit la buna desfasurare a manifestarilor prilejuite de cea de a XIII-a editie a Sarbatorii Vinului si Artei Mestesugaresti. Totodata, multumim sponsorilor care s-au alaturat eforturilor primariei in organizarea celui mai important eveniment al anului – concertul sustinut de marele artist Julio Iglesias: SC AZOMURES SA, HOTEL PRIVO, PERLA HARGHITEI, SABION, DEDEMAN, ALIAT, AMBIENT, SC GEIGER TRANSILVANIA SRL, SC CONTRANSCOM BENTA SA, SC INSTA GRUP SRL, SC ASTOR COM SRL, SC ENERGOPLUS SRL, SC REDATRONIC SERV SRL, SC CORAL IMPEX SRL, SC TRANSALDEA SRL, SC LABORATOR LA ANGELA SRL, SC INTRA SERV SRL, SC DAFCOCHIM SRL, SC SALUBRISERV SRL, SNGN ROMGAZ SA, SC APPIA MANAGEMENT SRL, SC CONIMUR SRL, SC SILVANA SRL, SC AQUASERV SA, SC BEA CONSTRUCT SRL, SC GEDEON RICHTER SA, FORAJ SONDE SA, SC ASPHAROM SRL. Gratie colaborarii si sprijinului financiar acordat de firmele mentionate, peste 20.000 de mureseni au avut posibilitatea de a se bucura de prezenta la Targu-Mures a unuia dintre cei mai iubiti si apreciati cantareti din lume.”

BIROUL DE PRESA AL PRIMARIEI

Anunțuri