Etichete

, , ,


578-Kirchmaier2Sunt foarte mulţumită de mine, pentru că am reuşit să dau de cea mai în vârstă doamnă, utilizatoare de facebook. Are …105 ani şi e simpatică, veselă, pozitivă până-n pânzele albe. Recent şi-a reînnoit permisul de conducere şi chiar conduce o maşină. Se numeşte Edythe Kirchmaier şi locuieşte în Santa Barbara din Statul California. Helen Schneider, primarul localităţii Santa Barbara a emis un decret prin care ziua de 22 ianuarie 2013 a fost declarată Ziua Edythe Kirchmaier.” La cei 105 ani ai ei, Edythe Kirchmaier este cea mai în vârstă utilizatoare de facebook.
01142013_Edythe_Kirchmaier_05_Web_r175x200 Ea nu se află pe siteul de socializare doar ca să posteze poze de familie şi să schimbe ştiri, ci vrea să facă ceva diferit.Prin cei 41.000 de prieteni şi dorinţa ei de o viaţă de a-şi ajuta semenii, Edythe speră să lase în urmă o lume mai bună decât era cea în care a trăit.
Edythe-Kirchmaier1 Fiind voluntară de peste 40 de ani la DirectRelief.org.această femeie extraordinară face acte de caritate, joacă scrabble, scrie mesaje, postează pe facebook şi declară „Gândesc pozitiv. Dacă ceva se întâmplă, oricum nu mai am ce face, aşa că nu-l las să mă deranjeze”
408233_10151351832969346_1454441523_n
Cea mai longevivă voluntară a declarat la ziua ei de naştere: „La 104 de ani m-am gândit am ajuns la limtă, nimeni nu poate trăi mai mult. Şi azi, 22 ianuarie e cea de a 105-a mea zi de naştere!”
with her family

http://www.oprah.com/own-super-soul-sunday/Meet-Facebooks-Oldest-User-Video

