Etichete

, , , ,


logoNorocoasă ce sunt, iar mi-a zâmbit Fortuna! Cum mi-am deschis emailul, mi-a şi sărit în ochi atenţionarea „Ai primit alocarea nr 122/A/3F787”, trimisă de Rol.ro. N-aş putea să vă spun de câte ori l-am blocat pe facebook, nu poţi scăpa de el, se ţine ca scaiul de oaie!
Bineînţeles că am fost curioasă ce alocare am primit şi cu ce ocazie, bănuind că nu-i vorba de gagici despuiate şi nici de vreo invitaţie hot chat la webcam. (Astea intră automat la spam). Aşa că l-am deschis şi sub masca nouă, am dat de ţeapa veche!Nu ştiu cum, dar a ajuns la a III-a ediţie. Când la per tu, când la persoana a doua de politeţe, mi se explică cum că particip la un program al cărui scop este încurajarea dezvoltării sectorului turistic. Cum? Simplu: oferindu-mi un cod de alocare pentru 2 persoane, mie şi altor 99.998 persoane din cele 100.000 care beneficiază de 3 zile de cazare gratis la un hotel sau pensiune din România şi din cele 13 ţări participante din întreaga Europă! Ce curaj prind micii hotelieri, micii proprietari de pensiuni dacă binevoim noi să le călcăm pragul pentru 3 zile în care trebuie să ne găzduiască gratis! Ce dezvoltare, ce afacere înfloritoare, că în 3 zile prindem gustul sejurului şi mai stăm şi contra cost câteva zile dacă tot ne-am obosit până acolo!Nu mi se cere decât să mă autentific pe un site, să-mi dau datele unde să-mi trimită certificatul alocării cu care să mă prezint la hotelul ales de mine. (unde, bineînţeles, habar nu au despre mine).Cei care au mai primit astfel de oferte, au procedat conform instrucţiunilor şi se pare că nu ţi- se colectează doar datele personale, dar plăteşti şi o taxă de expediere, mai bine zis taxă de studiu, ca să nu-ţi mai pui botul la ţepe!fericitul
Alocarea are un număr, codul alocării are alt număr…Europa mea fără frontiere? No, thanks!

