Etichete

, , , , , ,


imagesŞtirile de la Poliţie anunţă prinderea unor urmăriţi, identificarea unor suspecţi care uită să-şi achite cumpărăturile la magazin sau surprinderea altora în timp ce transportă lemne de foc fără acte doveditoare de proveninenţă, ori vând ţigări de la domiciliu netimbrate. Nu puţine sunt, din păcate, şirile despre accidente rutiere. Surprinzător cele mai multe s-au întâmplat vineri, 7 februarie. Poate că nu-i frumos, dar îmi place să fac speculaţii cu cifrele, precum cei care se pricep la numerologie. Cum să nu-mi sară în ochi aşa ceva: „La data de 07.02.2014…o femeie, de 37 de ani…la ora 18,50 (adică …7 fără 10 minute) a accidentat grav un bărbat, de 77 ani, care s-a angajat în traversarea străzii pe o trecere de pietoni marcată şi semnalizată corespunzător.” Asta şochează şi fără speculaţii de numerologie!
Sau „La data de 07.02.2014, ora 13.07, …pe fondul neasigurării la efectuarea unui viraj la dreapta a intrat în coliziune cu un alt autoturism, condus de D.O., de 25 de ani.” Remarcaţi (2+5=7)
În aceeaşi ordine de idei, accidentul din Apuseni avea cifra 7 de câteva ori: în 2014, v-am prevenit că fac speculaţii, (14:2=7), în numele avionului (BN-2A-27 Islander), altitudinea 1400, (14:2=7 ), numărul persoanelor aflate la bord: 7
Bine, bine! Mă opresc aici! Parcă v-aud: „N-ai de lucru, soro?”
Am, n-am…am?

