Etichete

, , ,


garou-555580lAzi am fost la control, la aproape două luni de la externare.Pentru cineva care nu a prea avut de a face cu clinici , medici şi alte asemenea lucruri neplăcute, pot spune că m-am descurcat destul de bine.Aveam programare,între 12 şi 13, am ajuns la jumătatea intervalului, ca să nu fie nici prea mult, nici prea puţin.
Cum de mi-am putut imagina că voi fi aşteptată cu flori încă de la intrare, nu ştiu!
Am repetat în gând indicaţiile medicului, care intrare, unde să merg la stânga, unde înainte şi cum dau de cabinetul cu numărul din patru cifre. Am reuşit din prima!
Doar când am ajuns la uşa cabinetului am rămas ca la dentist, văzând că am putea juca un fotbal, o partidă amicală, având şi suporteri şi jucători de rezervă, atâţia erau deja acolo, fluturând reţetele roze, pe post de evantai. Jur că nu am avut intenţii belicoase, cu toate astea cum m-am apropiat cam la trei metri de uşă, coechipierii mei s-au aliniat ca la 11m,apărând intrarea. Am încercat să aflu cum se procedează, dar nu prea erau vorbăreţi, aşa că m-am mulţumit să citesc toate afişele de pe uşă, atât cât vedeam printre capete, umeri şi picioare. Cel mai liniştitor mesaj suna cam în felul următor: Staţi liniştiţi, vă chemăm noi în cel mai scurt timp posibil. Ok, mi-am zis. Aştept. Între timp unii ieşeau, alţii intrau în cabinet, dar echipa rămânea la fel de numeroasă în faţa uşii. De parcă ar fi ieşit din pământ nu alta!După o jumătate de oră am început să-mi fac griji. Oare aşa, oare pe dincolo…Dacă trebuie să mai vin şi mâine că azi se pare că nu e chip să-mi vină rândul!
Deodată văd o asistentă din salonul unde am petrecut 7 zile şi nopţi, ia s-o întreb despre programul medicului. Spre mirarea mea, nu mă recunoaşte, dar nici nu ştie ce program are medicul, dar nu crede să plece deja.
În timp ce jubilez, hip-hip hura, înseamnă că sunt bine dacă nu mă recunoaşte, i-am cam dat de lucru cât am fost internată, nu avea cum să mă uite…se deschide uşa şi asistenta invită persoana care are programare la…adică eu!
Je n’attendais que vous…îmi venea să-i zic! Şi dacă am ajuns până aici, nu mai trebuie decât un click ca să-l ascultăm pe Garou…je n’attendais que vous!
De când l-am văzut în rolul lui Quasimodo atât de mult îmi place de el,încât vă invit să-l ascultaţi şi voi!

