Etichete

, , ,


pahar_cu_apa-highDe ceva vreme port o corespondenţă interesantă cu stimabilii de Asociaţia noastră de proprietari. Ba pe siteul Asociaţiei,(pentru că avem şi aşa ceva!), ba pe blogul meu, domnii îmi răspund pe rubrica „mesaje” sau „sesizări”. Important este că strădania mea nu rămâne fără ecou, ba mai mult chiar se caută rezolvarea celor sesizate de mine. Ceea ce nu-i un lucru rău! (Îi mulţumesc şi pe această cale administratorului de site, chiar face o treabă lăudabilă şi probabil unică în ţară!)

Ca răspuns la ultimul (dar nu cel din urmă) articol despre factura la apă, am primit răspunsul ce poate fi citit pe https://erikamarginean.wordpress.com/2014/02/23/apa-trece-din-apometre-pierderile-raman/

Apreciez reacţia domnilor, dar nu prea mă încălzeşte! Oricât ar fi de explicită şi defalcată factura de la Aquaserv, tot nu-mi răspunde la întrebarea din ce provin diferenţele lunare între consumul de apă înregistrat de apometrele locatarilor şi consumul facturat după citirea contorului comun al furnizorului de apă! Robinetele nu picură, rezervorul de la toaletă nu scapă apa, cu verificările apometrelor- contra cost- suntem la zi, cel puţin apartamentul nostru, şi cu toate acestea nu am scăpat nici în februarie de plata unei diferenţe de 6,75 lei per apartament! Cât de mare ar fi fost diferenţa, mă întreb, dacă nu s-ar fi citit contorul comun cu trei zile mai repede decât cele din apartamente?
Întortocheate sunt ţevile de apă, iar diferenţele de consum din ce se nasc, rămâne un mister!

PS. Există pe blog un domn interesat de subiect care ne propune montarea apometrelor individuale. Ţin să-i reamintesc că toate apartamentele au fost dotate cu câte patru apometre încă de pe vremea când furnizarea apei calde se făcea în sistem centralizat. De câţiva ani însă cartiere întregi s-au debranşat din sistem, încălzirea făcându-se prin centrale de apartament sau panele cu infraroşu, astfel că am rămas cu două apometre per apartament,iar firma prestatoare, SC. Recea Impex SRL, de la care au fost cumpărate, le verifică periodic şi le schimbă odată la 4 ani. Pentru citirea contoarelor plătim lunar 1,70 lei/apartament..Citirea contorului central, situat în spatele blocului, în căminul de apă, se face de către angajaţii Aquaserv asistaţi de administratorul Asociaţiei, la sfârşitul lunii. Totul e frumos, civilizat, european. Şi totuşi…rămâne un mister!

