Etichete

, ,


Leagă oraşul de jos cu dealul cetăţii. Are 72 de trepte, le-am numărat! Cândva le urcam în fugă şi le coboream sărind ca o capră turbată peste mai multe trepte deodată! Bine, acum le cam evit…la sfatul medicului. Dar asta nu mă împiedică să le consider cele mai frumoase trepte pe care le-am văzut vreodată pe meleagurile noastre şi nu numai! Într-o zi am văzut o postare pe facebook, (unde altundeva puteam s-o văd) despre trei tineri ce munceau de zor, dar nu bănuiam ce are să iasă din îndeletnicirea lor! Iată postarea:

scarile rakocziŞi azi, am găsit postarea cu lucrarea finisată. Tinerii sunt elevi de la Liceul de Artă, au avut aprobare pentru acţiunea lor şi după câte am înţeles, vopseaua din păcate nu rezistă mai mult de câteva zile!

Iată despre ce este vorba:

finisate

Spuneţi-mi dacă n-am dreptate! E foarte frumoasă lucrarea şi nu pot decât să-i felicit pe tinerii artişti! Câtă răbdare au avut şi câtă pricepere! Bravo lor!

