Etichete

, , ,


card-de-sanatateDe îndată ce vor sosi de la Bucureşti, Poşta Română va începe distribuirea cardului de sănătate! Hip-hip-hurra! Nu-mi mai încap în piele de bucurie!

De îndată ce îl voi avea mă voi putea duce cu el oriunde în Europa la medic, pentru că va fi destul să arăt cardul că voi fi tratată ca un cetăţean al ţării respective, ţară în care -ferească-mă sfântul-aş avea nevoie de un tratament de urgenţă!

Wao! Ieee! Şi alte interjecţii…ca să descriu imensa mea admiraţie faţă de minunata găselniţă menită a stopa frauda în Sănătate!

Nu-mi tocesc degetele degeaba creionând inutilitatea cardului, atâta vreme cât medicul de familie pe a cărui listă de pacienţi cu onor figurez, lună de lună îmi face programare, pentru a-mi emite o reţetă electronică (tipărită pe A5 desigur), din ce în ce mai departe de ziua în care mi se gată doza din luna precedentă! Nu pentru că ar avea ceva cu mine ca persoană, dar pentru că aşa îi permite softul!

Încă nu s-a găsit ministru al Sănătăţii care să rezolve această aiureală, deşi au fost schimbaţi mai des decât îşi schimbă bărbaţii izmenele!

Dacă la începutul anului aveam să stau 1-2 zile fără tratament, acum am ajuns la…14 zile! Şi distanţa creşte lună de lună cu încă 2 zile-3 zile. Asta înseamnă că la sfârşitul anului va trebui să rezist 1 lună de zile fără tratament?

Wao! Voi intra în Guiness Book, fluturând -desigur- cardul de Sănătate în mână!

Cum nu vii, tu, Ţepeş Doamne!

