61740979Ieri dimineaţă am urmărit ştirile de la Tv5. M-a surprins că francezii întăresc graniţele şi fac controale mai serioase la aeroporturi şi gări, dar nu m-am gândit la ce avea să urmeze înainte de miezul nopţii.

Atât am remarcat totuşi, că fiecare omuleţ acolo unde e pus să-şi facă treaba, dacă ar acţiona corect şi cu multă responsabilitate, nu s-ar ajunge la evenimente nedorite, precum tragedia de la Clubul Colectiv!

Şi am putea face o listă lungă începând cu grănicerii şi până la cei care fac legile, de multe ori depăşite de realitatea de pe teren! Parlamentarii, ajunşi în jilţurile acelea din întâmplare şi nu pentru că ar fi pregătiţi pentru aşa ceva, neînţelegând ce zice legea, votează pro sau contra, depinde când se trezesc din somn şi în ce toane sunt.

Apoi am fost la bibliotecă. Întâmplător mi-a căzut în mână cartea lui Pablo de Santis: Caligraful lui Voltaire. Seara, a venit ştirea cu atacurile sinucigaşe, aproape simultan şase la număr, sala de concerte Bataclan , altul aproape de Stade de France unde se desfășura un meci amical între Franța și Germania,  un altul pe bulevardul Voltaire…

Un adevărat măcel! Trei zile de doliu în Franța…

Au murit peste 120 de oameni, luați la întâmplare, pentru că se aflau la locul nepotrivit! Teroriștii trăgeau și reîncărcau kalașnikovul, ca la comandă!

Vineri seara, în inima Parisului a fost baie de sânge!

E îngrozitor!

Sursa foto fresh24

