Curcubeul-300x201.jpgMereu am crezut că nu sunt în stare să urăsc, deşi unii consideră că nu poţi iubi dacă nu eşti în stare să urăşti, sau invers. Oricum ar fi, există ceva ce nu suport! Probabil că şi urăsc! Moartea. Trecerea în nefiinţă, ridicarea la ceruri, cântatul, zborul, dansul sau alte aberaţii legate de îngeri! Expresii pompoase menite să înfrumuseţeze acea nedreptate ce ni se întâmplă tuturor, fără excepţie la un moment dat.

Nu mi se pare corect că ne naştem fără să fim întrebaţi dacă vrem să existăm sau nu, şi suntem eliminaţi din joc la fel de arbitrar! Înţeleg, desigur,  ce dezastru ar fi să fim nemuritori…dar dacă tot trebuie să murim, de ce ni s-a dat conştiinţă, memorie, suflet…Uneori, am impresia că manifestările ciudate la animalele din filmuleţele ce abundă pe facebook se datorează oamenilor care au trecut dincolo şi s-au reîncarnat în câte un căţel, pisică sau mai ştiu şi eu în ce animal! Nu vi se pare că tot mai multe trăsături omeneşti, empatie, ajutor, găsim la animale decât în cazul unor fiinţe umane?

Mai am eu câte o întrebare cu care îi scot din sărite pe ultracredincioşii, care urăsc, deşi li se cere să-şi iubească aproapele…

Dacă Dumnezeu l-a făcut pe om după chipul şi asemănarea sa, de ce unii sunt albi, alţii negri, alţii galbeni…ce culoare are Dumnezeu?

Dacă Dumnezeu e veşnic, tot după chipul şi asemănarea sa ar trebui să nu murim nici noi!

Faceţi cruci, mătănii, vade retro satane, ptiu drace…vorbesc prostii.

 

(text salvat din drafts 2014)

 

