IMG2770.jpg

Primăvara asta totuşi nu-i …nici măcar o copie! Noaptea e rece. Dimineaţa cerul e ca de plumb, dinspre pădure e ceaţă şi mă declar meteo-sensibilă neavând  chef  de nimic. Tocmai când negociez cu mine însămi o scuză acceptabilă de a mai lenevi puţin, o rază de soare se strecoară printre nori şi n-am cum să rezist tentaţiei, că doar funcţionez cu baterii solare!

Deschid geamul, aş respira un pic de aer curat, dar  o vecină matinală îşi răsfaţă deja familia  cu o omletă ce-mi luxează nasul într-o secundă! Închid geamul, e frumos şi aşa. E soare! De când nu l-am mai văzut şi ce dor mi-a fost de el!

Înviorată îmi sorb cafeaua cu lapte-ca să evit excesul de zahăr, sare şi grăsimi…de ce tocmai astea se evită şi nu alcoolul şi tutunul? şi apoi să bem minim (sic) 2 litri de lichide! Apă să fie lichidul şi tot ar fi letală pentru un nou-născut! M-au deviat de la subiect reclamele de la radio. Bine măcar că s-au terminat alea cu Anca. „Dulciuri cu ciocolată? Şi constipaţia?”-se miră una căreia nu-i dă ciocolată avara de Anca, deşi nu mai are probleme de când ia…Treaba ei ce ea.

Între timp soarele se ascunde şi o rafală de vânt loveşte cerul storcându-i lacrimi amare! Asta e vremea bună din ziua de azi. Fe-martie e …aproape decembrie!

Deschid geamul. Acum miroase a ploaie. Frunzele zambilei adună stropii mari şi eu le imortalizez , că prea sunt frumoase cu formele lor ciudate.

 

 

 

