resize-img.jpg

Am văzut câteva imagini cu nişte buchete superbe de bujori  ce mi-au amintit  de o întâmplare din …secolul trecut!

Era în luna mai. Pe atunci festivitatea de închidere a anului şcolar se ţinea pe la sfârşitul lunii mai. Cu banchete, flori, felicitări şi abia pe urmă examenele, mai puţine, dar mult mai grele decât cele de acum, cred. După festivitate se făceau poze, pentru albumul fiecăruia , dar şi pentru tabloul ce se punea apoi pe holul şcolii, alături de promoţiile anilor precedenţi.

Înainte de a ajunge la poze, am fost anunţată că mă caută cineva. Aflând despre cine era vorba, am plecat imediat să-l întâlnesc. Mă aştepta cu un buchet imens de bujori roz-bombon, uşor parfumaţi, o cutie mare de ciocolată şi un volum de poezii cu dedicaţie. Cel care -s a obosit până la şcoală, a fost un medic renumit, profesor universitar, trecut bine de iuventute şi care avea deosebitul merit de a-mi fi salvat gâtul meu -pe atunci -de lebădă după două operaţii reuşite!

Şi astfel se explică de ce nu am nicio poză de grup şi nu figurez  zâmbind încrezătoare nici pe tabloul mare de pe holul şcolii, din promoţia unui anumit an al secolului trecut!

