mop-rotativ-cu-galeata-cu-orificiu-de-scurgere-13818809_normal.jpgAcest îndemn a urmat după tot felul de explicaţii despre programul de funcţionare, în zile lucrătoare şi în caz de deranjament, despre intenţia companiei Aquaserv-căci despre ea este vorba- de a încerca îmbunătăţirea  serviciilor  înregistrând convorbirea. Nu am format numărul 0265 208 888 neavând altceva mai bun de făcut, ci la rugămintea vecinului de la etajul unu, în bucătăria căruia  ieşise  toată apa menajeră de pe o coloană a blocului.

Am apăsat tasta 1, după un concert pentru pus nervii la încercare, dispecerul de serviciu a ascultat imperturbabil relatarea despre păţania vecinului , a notat toate datele apelantului şi l-a edificat că fără locatarul de la parter nu se poate face nimic, căci desfundarea se face de jos în sus. Nefiind de meserie, nu comentez metoda. Suntem sfătuiţi să revenim cu un telefon după ce formaţia va fi completă.

De la primul apel trec două-trei ore, apar vecinii de la parter şi ne conformăm indicaţiilor. Program, pledoarie, apăsaţi tasta, concert şi o voce neagă că am mai fi sunat, după ce i se reîmprospătează memoria admite totuşi :”ah, da, mi -a zis colegul” .

Pe ce o fi fost înregistrată convorbirea oare?

Îi repetăm toată povestea , ca să fie şi el la curent, e binedispus omul, dar nu are ce face. Programul s-a terminat la ora 20. Ce să facă? Era 20 şi 25-28 de minute. Dimineaţa, de la 8 începe programul. Să revenim cu un telefon!

Ok, revenim, dar de ce plătim atunci lunar, abonamentul desfundat canalizare, 1.56 lei/apartament?

 

Anunțuri