maxresdefault.jpgPlătitor conştiincios de abonament de peste un deceniu la un furnizor de telefonie mobilă,după şase ani mi s-a oferit ocazia să-mi schimb pentru a doua oară aparatul. Telefonul trebuie să fie apt pentru convorbiri şi mesaje, astfel fiind bătrânul meu LG nu aveam nici un motiv de a mă grăbi să-l schimb! În ciuda ofertelor, promoţiilor, promisiunilor că „marţi vine comanda”. Adevărul e că vizionam filme gratis de pe you tube pe el şi  îl ascultam pe Garou până la epuizare, aşa că m-am despărţit cu greu de el.

Dar, veni rândul unui Samsung…pentru care trebuia un  nou card SD, cel vechi…fiind antic şi depăşit!

Atât i-a trebuit furnizorului! A început să mă bombardeze cu telefoane, mesaje, iar telefoane, iar mesaje…De ce? Din simplul motiv că o lucrătoare de la call center a luat mot a mot sloganul:” în fiecare clipă vrem să fim aproape de tine”.

De ce nu vor să priceapă că eu nu vreau? N-au aflat încă, ce e mult strică?!

 

