auto.jpgMult trâmbiţatele autobuze (aproape noi ) au sosit pe ultima sută, înainte de alegeri. Ne-am bucurat cu toţii şi am ascultat corul din Verdi, neavând ce replica. „Da, măcar …”

Şi n-au trecut decât cinci -şapte zile de atunci !  Azi deja , pe o vreme indecisă ce anume să respecte din apocaliptica prezentare meteo de la Tv, un cer înnorat cu plafonul jos de-l atingeai cu mâna dacă te ridicai pe vârfuri, căldură sufocantă şi  umedă, câte-un strop de ploaie, mult lăudatul aer condiţionat din noul autobus MS 36 MUN era oprit!

Toate geamurile fumurii închise etanş, căldură ca în saună, cu nişte călători pe jumătate leşinaţi …nimeni nu a luat nicio iniţiativă, nimeni nu a comentat, deşi trapa aia din tavan se deschide uşor-am înţeles, n-am stat să verific. Am coborât la prima staţie. Poate că aşa trebuie să fie şi eu nu mă pricep!

Ce treabă am eu?

Dacă vor saună de doi lei?!

