erica_0218_0470x0470x090_c0r1g0_f1_l61_w00_t5f119607.jpgPotecuţa iar mi-a ridicat mingea la fileu! Da, Potecuţă, există melodii în care e pomenit numele meu! Eu cunosc două, poate mai sunt  şi altele, cine ştie!

Dacă la început nu prea mi-a plăcut, nu ştiu de ce, după un timp am căzut în extrema cealaltă: nu mi-a mai plăcut celălalt nume, rămânând la …Erika.

A fost o vreme când nu prea auzeai acest  nume, deşi el denumeşte o plantă originară din Africa de Sud (cea de apartament) , dar şi din Europa, Asia sau Africa, (varianta de grădină),  un arbust ce are 700 de specii, cu floricele mici de la alb trecând prin galben până la roşu închis, înfloreşte toamna , dar şi iarna , dând o pată de culoare locului.

Floarea cea mică fiind cântată într-un renumit cântec oştăşesc german, după cel de-al Doilea Război Mondial numele Erika a ajuns să fie folosit ca nume de botez. Mamei mele i-a plăcut atât de mult -melodia, numele -încât mi-l-a dat cu o cratimă legat de mult mai obişnuitul nume de botez, acceptat şi în Biserică.

Nu ştiu de unde s-a inspirat în anii ’90 Lou Bega pentru melodia „A little bit of..” cunoscută ca Mambo nr. 5, în care -vă place sau nu, dar o pomeneşte şi pe Erika!

