Etichete

, , ,


imgres.pngS-a întâmplat că sâmbăta cu puţin după orele amiezii „să pice netu”. La început nu mi-am făcut griji, s-a mai întâmplat să fie un deranjament scurt pe reţea, după un restart la router să-şi revină fără probleme.

După câteva încercări nereuşite, ca să nu fie că dăm alarmă falsă pentru o problemă minoră, am anunţat deranjamentul la relaţii clienţi, 0365400414.

Cei care nu aţi avut deosebita ocazie de a intra în legătură cu acest serviciu, trebuie să ştiţi că nu e chiar atât de simplu cum vi s-ar părea la prima vedere. Tastaţi numărul, aşteptaţi, după un timp vă explică robotul ce aveţi de făcut. Pentru limba română apăsaţi tasta 1, pentru limba maghiară tasta 2, mai departe nu am ascultat, probabil celelalte taste sunt pentru  alte limbi de circulaţie mondială, nu ştiu.

Apăs tasta 1 şi mi se atrage atenţia că am sunat la relaţii clienţi şi pentru îmbunătăţirea serviciilor convorbirea s-ar putea să fie înregistrată. Dacă nu doresc acest lucru să trimit email la adresa…Am rămas pe fir şi  m-am delectat cu nişte fragmente de muzică clasică, pe alocuri întrerupte de mesajul liniştitor că momentan niciun operator nu este disponibil..Acesta e refrenul pe ziua azi!

După un timp intervine o voce, se prezintă, normal că nu-i  reţin numele, ar fi trebuit să-mi iau notiţe, cu câte am vorbit!  Ca un elev conştiincios, repet de fiecare dată: Că nu am internet, că am reclamat, că mi s-a promis un loc pe lista de urgenţă, că va fi bine, că au trecut două zile şi încă nimic!

Se fac verificările, cine sunt, de unde vorbesc, se verifică adresa, etc., apoi mă mai întreabă dacă mai doresc ceva? In-ter-net! Linişte, apoi  mi se urează o zi bună în continuare!

Bingo! Ziua mea e  excelentă. Mă simt şi mai bine aflând că problema de pe scară a fost rezolvată, numai eu  am rămas fără internet! Operatoarea îmi repetă ora şi minutul fiecărei reclamaţii, de sâmbătă până luni…De ce nu am fost anunţată că deranjamentul fusese reparat duminică la ora 15.03..nimeni nu ştie.

Am pierdut şirul cifrelor de câte ori am ascultat concertul rds, când o  voce cooperantă mi-a propus să încercăm să remediem împreună problema. Un fel de te doare măseaua, îl suni pe dentist şi el îţi spune ce şi cum să-ţi plombezi caria. Dacă nu reuşeşti, vine „echipa”.

Ok. Am urmat paşii dictaţi de vocea cooperantă, dar a trebuit să întrerupem depanarea, din motive de password…Ca să scurtez: recuperat password, urmat paşii dictatţi de un alt operator (normal, după alt apel, alt concert, alte promoţii) şi aflăm Error numărul care îmi strică mie netul.

Alt apel, alt concert…apoi  un operator  mă ghidează care  mufă să schimb , ce să mai verific, un fel de ” respiraţi” , apoi „nu respiraţi”-şi …minune! Habemus internetus!

Şi uite aşa  am fost voluntar fără voie la RDS! Înainte de a se împlini cele 48 de ore de la prima reclamaţie…s-a înfăptuit minunea! Fără să-mi poată preciza cauza defecţiunii, pe moment  am Internet!

 

