Etichete

,


14117912_1166817963353851_6899647414002660303_n.jpgNu ştiu alţii cum sunt, dar eu am o părere bună despre ursuleţi. Pot spune că îmi plac chiar foarte mult. Acest sentiment, cu siguranţă neîmpărtăşit de urşii din pădure, mi se trage de la Winnie The Pooh, acel ursuleţ adorabil din cartea de poveşti. Un ursuleţ simpatic, ascultător, vesel chiar…şi atunci mă uit la acest ursuleţ de la cea mai mare Grădină Zoologică din ţară, aţi ghicit, se află la Tîrgu Mureş, şi ce văd?

Săracul ursuleţ e atât de trist, ce mai, chiar suferă. E căldură mare, de acord, e murdară apă, nu-i place companionul, de acord cu orice veţi spune. Dar dacă vă uitaţi un pic cu atenţie la el, îmi veţi da dreptate: ursuleţul acesta suferă.De dorul pădurii? De dorul cuiva? Sau pur şi simplu tânjeşte după libertate?

 

 

 

