Etichete

, ,


porti-de-fotbal-mobile-5x2-m-251949_big.jpgNu mi se pare că asta ar fi o crimă, ba din contră! De n-ar fi păcat mândria, m-aş mândri chiar cu neştiinţa mea în de-ale fotbalului.

Douăzeci de frezaţi aleargă cu disperare după o minge. Până aici e ok, dar când în sfârşit reuşeşte careva  s-o ajungă, trage  un şut în biata minge de îi zboară fulgii!

Nici stresatul care ţopăie în poartă şi sare de obicei exact în partea opusă decât unde va ateriza, ca un glonţ sau alunecând uşor cu o eleganţă inimitabilă, mingea mult visată! Spre deosebire de cei din teren care se dau de ceasul morţii ca s-o prindă, cel din poartă se fereşte de ea, de parcă ar fi ciumată! Dacă cumva o prinde, o şi expediază cât se poate de repede!

Mai e o chestie ce nu pricep. Cât e scorul? !Nu înţeleg de ce se enervează microbiştii dacă întreb şi eu cât e scorul? 1 la 1 la pauză. În favoarea cui?-mai întreb eu şi nu pricep de ce turbează scrâşnind printre dinţi că am noroc că sunt femeie!

Apoi mai e faza cu tabela de marcaj. Să zicem că joacă roşii împotriva albaştrilor. Pe tabela de marcaj în dreptul Roşilor se trece numărul golurilor date sau primite? Nu ştiu şi pace!

Atât de nepriceputeană fiind în ale fotbalului, nu e de mirare să mă bucur dacă nişte copii care au învăţat toate astea înainte chiar să ştie să citească, ajung acum să joace pentru prima oară fotbal pe un teren adevărat, cu iarbă..au nouă ani, sunt nişte copii care se bucură şi ei chiar dacă joacă în Liga lu’ peşte prăjit, că nici la asta nu mă pricep, normal.

Doar că, nici în fotbal, se pare că nu tot ce zboară se mănâncă!

Am zis-o!

