Etichete

, ,


P5310334.JPGDupă o zi mohorâtă de toamnă în care ploaia venea şi pleca după un program strict, spre seară norii s-au mai destrămat, lăsând loc ultimelor raze de soare. Un stol de ciori a trecut prin faţa geamului, crâncănind exact ca pe vremuri…Instantaneu am făcut o călătorie în timp…

Eram la geamul mare cât un perete de sufragerie aproape, larg deschis, cer senin, soarele în asfinţit încă luminând puternic  etajul doi. În faţa mea ca o perdea semi transparentă, frunzele verzi, strălucitoare, ale plopilor ce se înalţă până la cer în curtea cazărmii. E calmul de după -masă. Mă aerisesc după orele petrecute la şcoala, aflată la o aruncătură de băţ şi totuşi atât de departe când trebuie să ajung la o anumită oră, înainte de a suna de intrare.

Ciorile au trecut. S-a făcut linişte şi m-am întors la geamul de acum de unde se vede un nuc stufos, cu recoltă bogată, ce îmi ascunde drumul pe care din când în când trec maşini, turând motorul sau alunecând uşor în pantă.

 

 

