Etichete

, ,


fetele toamneiSeara când se lasă liniştea peste casă se aud pocnituri dinspre dulapul de haine. Ţeava de la aspirator scoate sunete ciudate.Tot ce poate cădea, cade. Inclusiv îmbucătura din gură. În baie se plimbă liniştit un păianjen imens. Moliile pun stăpânire pe cămară. A doua zi, după ce noaptea mi-am visat colegii, vine vestea dispariţiei unui fost coleg de clasă.   (nov. 2010)

În bucătărie, prosopul se mişcă singur, fără să-l fi atins nimeni, 45 de grade spre geam. A doua zi, o cuvertură,împăturită şi pusă peste nişte perne pe pat, se mişcă de parcă ar fi săltată de o mână nevăzută. Bluza pusă la uscat pe caloriferul de sub geam cade singură. Peste o săptămână MM s-a internat la spital ca să moară peste câteva zile. (ian. 2004)

Mergem la înmormântarea unui bărbat. Numele său e scris pe o coală mare, albă  dar nu ştiu cine e, că nu m-am uitat. Aveam o plasă plină cu flori mici, colorate ce s-au deschis , transformându-se într-un buchet frumos. L-am trimis în încăperea unde se ţinea slujba.  Militari, ofiţeri  vin râzând după mine. Sar peste un şanţ, mi-e frică, dar aterizez cu bine. Trec pe un drum plin de noroi şi ceva iarbă. (Dimineaţa m-am trezit cu o durere de cap , tensiunea 15/9 pulsul. Afară cerul e ca laptele. E ceaţă de nu se vede pădurea.(ian. 2016).

Un vis ce revine.Prin geamul larg deschis privesc spre geamul de dincolo. Doi tipi, dintre care unul e mereu acelaşi se uită la mine. Beau un pahar cu apă.

Verific aparatul de radio în bucătărie. Scoate fum, piesele sunt peste tot pe masă. În cameră lume multă. sunt în pijamale şi nu am unde să mă schimb.( aug. 2006)

E noapte , cerul înstelat. Un avion mic şi o paraşută roşie, colorată. Una, două! La cinema Tineretului e coadă Dincolo e o grădină cu un gărduleţ, copaci tineri, flori. Dau fuga în sală şi număr spectatorii, cam de 7 ori mai mulţi ca altădată. Eva neni şi colega se bucură, râd. (ian 2004)

O pisicuţă roşcată într-o cutie. Îi cade capul. Pe trupul ei rămas în cutie se vede ceva..de parcă îi creşte la loc capul, dar are numai un ochi. Într-o cutie am o pisică neagră, slabă, vreau s-o iau cu mine, dar scapă şi se pierde. Ajung într-un loc necunoscut, drum, şanţ, iarbă, dincolo de drum sunt blocuri, sunt şi alţi oameni dar nu-i bag în seamă. Scap de prefăcuţi? (dec. 2015)

Dorm, dar observ că mama îmi taie unghia de pe degetul mare de la un picior. (febr. 2016) Apoi aflu că s-a mai mutat o rudă îndepărtată la cer.

 

 

 

