Etichete

, , ,


DSCN0291.JPGNu-i ceas, deşi măsoară la minut orice! Ştie câţi paşi fac în cursul zilei, câte calorii ard făcând un duş, la ce oră mă culc, câte minute  durează un somn adânc şi câte altul superficial, câte ore dorm în total, măsoară şi minutele de insomnie…face graficul, detaliază pe zile, săptămâni, pe lună.

Ştie câţi paşi fac în medie pe zi şi cât ar trebui să fac pentru a se închide cercul. Când am reuşit 8000 de paşi, fără să-mi dau seama că are şi această performanţă, era să mă arunc într-o vitrină, surprinsă de vibraţiile neaşteptate pe încheietura mâinii. Ar vrea şi să mă trezească tot aşa vibrând, la ora fixată, dar m-am abţinut de la această opţiune!

Şi brăţara mea nu e dintre cele mai performante, am auzit că sunt brăţări care iau şi pulsul…e de speriat!

Şi totuşi îmi place!

Am stat 28 de zile cu brăţara pe mână, non stop, pentru că rezistă şi la apă. Bateria se încarcă odată la o lună!  Chiar dacă nu am telefonul la mine…am uitat să precizez că toate datele astea sunt stocate pe telefon, când ajung aproape de telefon, datele sunt actualizate…de această chestie mică, de câteva grame şi super deştepte!

Ce m-a pus pe gânduri…s-ar putea să fiu stângace de ambele mâini, căci setarea pe telefon -unde se cer date  de la vârstă la kilograme,  chestii de astea de care nu-mi place să vorbesc- indică mâna stângă pentru purtarea brăţării, ori eu după două zile mi-am schimbat-o pe mâna dreaptă…şi brăţara de fitness nu şi-a dat seama!

Stângace, stângace, dar am fentat brăţara deşteaptă, da?

