20170508_205404N-am auzit interfonul sunând, am auzit în schimb nişte bătăi timide, ca de copil, în uşa de la intrare. Deschid, ah, nu-i pentru noi, îmi zic, văzând doi tineri, o fată şi un băiat la uşa vecinului. Închid şi iar se aud bătăile. Cei doi s-au întors la uşa noastră. „Bună seara! V-am adus o Cola”- a spus tânăra. „Cadou!” -a mai adăugat, băiatul a bifat ceva într-un tabel. „Bere nu aduceţi?”Au râs la întrebarea vecinului şi au plecat grăbiţi.

De la geam am reuşit să imortalizez camionul îndepărtindu-se cu cei doi urcaţi în faţă.

Campanie interesantă! Petul de 1,25l „cu zero zahăr, zero calorii conţine Coca-Cola cu noul gust mai bun!” Fluturaşul oferit pe lângă petul cu răcoritoare, (chiar dacă nu mai găsesc stickerul pe care „aş putea să-l lipesc oriunde”) „Fii Chef cu ce-ai cumpărat azi Coca -Cola” face reclamă la Teo’s Kitchen cu o reţetă de cartofi acordeon, adăugând şi adresa paginii de facebook unde sunt şi alte reţete, demne de a fi încercate!

Zero zahăr…cu surpriză!20170508_205238

 

