Budapesta este cea mai frumoasă metropolă pe care am vizitat-o vreodată. Am prieteni de peste ocean care, cînd au ocazia să călătorească în Europa, merg în primul rînd să vadă Roma, Parisul, Londra, …

Sursă: Budapesta

Când am fost eu acolo în vizită, prima oară  eram prea mică pentru a face poze, iar a doua oară am trecut în mare viteză…şi acum simt oboseala dacă mă gândesc la sălile cu picturi imense de la Muzeul de Belle Arte. Trebuia să le parcurgem aproape fără oprire, ca să vedem cât mai multe în cel mai scurt timp.

Totuşi, mi-au rămas în memorie o plimbare cu vaporaşul pe Dunăre, o bezea imensă de la cofetăria din apropiere de Bastionul Pescarilor. Câteva clădiri gri, decupate parcă din filme, cu ziduri ce purtau încă urmele gloanţelor trase la contrarevoluţia din octombrie 1956…Metroul ce trecea sub apele Dunării…Sandwichul de neuitat de pe tren…Câte o  felie mare de pick salami,  caşcaval schwaitzer, între două felii subţiri de pâine de casă unse cu unt şi toate trase în folie!

De aceea am preluat postarea, pentru care îi mulţumesc lui olegkean.

