images.jpgPrimesc un mesaj la prima oră a zilei, de la o „prietenă pe facebook”. Mi se adresează pe un ton cât se poate de amical, îmi cere numărul de telefon, cu promisiunea că mă va suna, apoi încheie mesajul cu „te pup”. Până la „te pup”nu era nimic ieşit din comun: a doua zi după apariţia ziarului nu e o noutate să fiu abordată de necunoscuţi care au ceva de comentat asupra articolelor mele. „Te pup”însă complica lucrurile.

Printre riscurile meseriei intră şi aceasta: să-ţi storci creierii încercând să-ţi aminteşti cine poate fi persoana care pretinde că te cunoaşte!

Din fericire replica mea, „interesant”, i-a stârnit într-un fel indignarea. „Cum adică interesant?”

I-am explicat cum am putut de politicos, că m-am trezit cu o groaznică durere de cap, între timp mi-a trecut, sunt ok acum şi dacă tot discutăm, n-ar putea să-mi spună care-i treaba, din moment ce nu-mi amintesc să fi vorbit vreodată cu ea, în cei 5 ani, de când ne-am împrietenit pe pagina de socializare.

Printre cunoştinţe am o „tanti Rodica”, numai că nu suntem prietene pe facebook şi vorbim româneşte. Cin’ să fie? Cin’ să fie?

 

În aer plutea un uşor miros de creier  ars, dar degeaba. Orice căutare îmi dădea: Error 404.

A mai încercat ea să-mi împrospăteze memoria, divulgând numele şi firma unde am fi fost colege cândva.

Dacă până acum am avut doar dubii, de acum eram sigură că mă confundase cu cineva! Cerându-şi scuze, a mai tastat câteva cuvinte, că după poză i s-a părut, că nici nu s-a mai uitat la numele de familie, că …îmi urează toate cele bune şi…gata!

Asta a fost de dimineaţă- şi ziua încă e lungă!

 

 

 

