9094zebra_crossing_94653700_59665700.jpg

Când nu voi mai fi

Se va povesti: zebra

e opera mea!

Povestea zebrei:

(La colţul străzii, înaintea unei intersecţii mari şi la vreo 50 de metri de o altă intersecţie semaforizată, cu mulţi ani în urmă un copil de clasă primară a fost doborât de un autoturism. Nu prea exista respectarea regulilor de circulaţie, părinţi şi copii treceau precum oile chiar în mijlocul intersecţiei, scurtând drumul spre şcoală. Copilul a avut nenorocul să traverseze corect, perpendicular pe trotuarul de vizavi, totuşi el a fost lovit de maşină, turma indisciplinată asistând din mijlocul intersecţiei la „spectacol”.

Spiritul civic urla în mine şi nu m-a lăsat în pace până ce n-am pus mâna pe telefon. De aici încolo spiritul meu civic ştia, că nu am să mă las până nu voi rezolva problema. Şi am sunat la poliţie, şi am vorbit şi iar am vorbit…

Şi de atunci avem trecere de pieton, adică  zebră, chiar în faţa blocului! Pe atunci erau nişte dungi albe vopsite pe asfaltul negru. De atunci a trecut prin multe transformări, mai nou e supraînălţată, vopsită pe fond  roşu aprins cu dungi albe, cu marginile înălţate vopsite în galben. O minunăţie!

Interesant mi se pare că toată suflarea din zonă ştie că e realizarea mea. Chiar azi am spus să mi se pună pe colţul zebrei, o placă comemorativă, ca să se ştie şi când nu voi mai fi, e zebra mea!)

 

