22729207_1738873226153718_5947906066746412715_n.jpgR.M Popescu Knoth, pentru apropiați Tanti Rodica, pentru alții Agentul 245, pentru sine, în glumă ”o babă comunistă”, a fost din nou în centrul atenției, sâmbătă, 21 octombrie. În sala Flora a cinematografului ARTA din Tîrgu Mureș,  devenit locul tradițional al lansărilor de carte, a găzduit lansarea ultimului roman semnat R.M. Popescu Knoth: De profundis, Iubiri și tenebre transilvane. ”E ultima mea carte- a spus râzând- pentru că nu cred să mai am puterea de încă o lucrare ”. Eu sper că va avea puterea necesară și va mai publica, mai ales că știu că mai are materiale în sertar! „Am publicat patru cărţi: „Sosia”, „Pianul alb al îngerilor”, „Carpe diem” şi… „Fabulistul”. Mai am trei  cărţi poliţiste pe care le semnez ca „Agentul 245”,  una despre animalele mele, cărţi de tot felul  pentru care caut sponsori.”, mi-a spus anul trecut la lansarea ”Fabulistului” Tanti Rodica.

Moderator, ca de obicei editorul Adi Giurgea alături de prieteni și invitați au primit cu mare interes noul roman, despre care autoarea afirmă în prefața cărții că: ”Orice asemănare cu viața și destinul contesei Claudia Rhedey, descendentă a aprigilor Drăculești, străbunica transilvană a reginei Elisabeta a II-a a marii Britanii, a prințului Charles și-a întregii familii regale Windsor…este întâmplătoare și constrituie DOAR o analogie istorică interesantă, iar peripețiile și personajele din roman sunt o plăsmuire a imaginației autoarei, respectiv o ficțiune nepărtinitoare! ” O fi 80% ficțiune, dar are și un sâmbure de adevăr, ceea ce îl face și mai interesantă povestea tenebrelor transilvane.

Felicitări, tanti Rodica și mulțumiri pentru exemplarul oferit cu inspirata dedicație!

”CINEVA LA CINEMA

CINEVA cu CINEVA/Au plecat la CINEMA/Şi acolo, CINE M-A / invitat la CINEMA/ Se uita la CINEVA/Din vecinătatea mea/Ca viţelul /La viţea/ Când merge la CINEMA/Cu viţica altcuiva/Şi dă peste CINEVA /La braţ cu alt CINEVA/Că aşa-i la CINEMA/Nu-i aşaaaaa?!”citat din Fabulistul.

 

 

